fbpx

Ponadprzeciętny wynik reklamy Graficznej Allegro ADS

branża zoologiczna

allegro ads case study

Wprowadzenie

Rozpoczęcie kampanii 6 września 2023 roku stanowiło dla sklepu z artykułami zoologicznymi nowy rozdział w strategii marketingowej. Współpracując z Agencją Ikarto, sklep ten zdecydował się na wykorzystanie Allegro ADS oraz reklamy graficznej z precyzyjnym targetowaniem. Analizując wyniki do 13 października 2023 roku, możemy śmiało stwierdzić, że kampania była sukcesem.

 

Cele Kampanii

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Osiągnięcie efektywnego zwrotu z inwestycji w reklamę graficzną

Strategia i Wdrożenie

  1. Allegro ADS: Optymalizacja ofert i słów kluczowych, aby zwiększyć widoczność i konwersje.
  2. Reklama Graficzna: Ustalenie precyzyjnego targetowania poprzez słowa wymagane i wykluczające.
  3. Monitoring i Optymalizacja: Stałe śledzenie wyników i wprowadzanie niezbędnych zmian w kampanii.

Wyniki Reklamy Graficznej

  • Przychód: 12 189 zł
  • Zwrot: 72 zł
  • Koszt: 169 zł
  • Sprzedaż wspierana: 6 169 zł
    case study kampania Allegro ADS reklama graficzna sklep zoo

    Analiza Wyników

    Wyniki reklamy graficznej okazały się być ponadprzeciętne, generując znaczący przychód przy relatywnie niskim koszcie kampanii. Efektywny zwrot z inwestycji potwierdza skuteczność wdrożonych strategii.

    Kluczowe Czynniki Sukcesu

    • Precyzyjne targetowanie w reklamie graficznej
    • Optymalizacja ofert na Allegro
    • Szybka reakcja na zmiany i dostosowanie strategii

    Podsumowanie

    Nasza współpraca z tym sklepem z artykułami zoologicznymi pokazuje, że dobrze zaplanowana i zarządzana kampania może przynieść znaczące korzyści w krótkim czasie. Jeżeli również chcesz zwiększyć swoje przychody i ROI, nasza agencja Ikarto jest gotowa, aby Ci w tym pomóc.

    Chcesz Dowiedzieć się Więcej?

    Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy pomóc Twojemu biznesowi osiągnąć podobne wyniki.

    Sprawdź nas i dołącz do naszych zadowolonych Klientów

    Skontaktuj się z nami
    Uzyskaj darmową wycenę